Ekspert w dziedzinie finansów i zarządzania przedsiębiorstwem, z bogatym doświadczeniem w obszarze outsourcingu i Centrów Usług Wspólnych (Shared Services Centres). Należy do wąskiego grona osób posiadających uprawnienia biegłego rewidenta zarówno w Polsce, jak i w Wielkiej Brytanii. Z branżą SSC/BPO związany od 2000 roku – początkowo pomagał w tworzeniu Center of Excellence należącego do PwC, a następnie sprzedanego do CapGemini, potem jako konsultant pomagał tworzyć centrum dla firmy Hewitt Associates (dzisiaj AON Hewitt), a następnie został odpowiedzialny za tworzenie i zarządzanie centrami CBRE, Hitachi Data Systems i Herbalife. Współzałożyciel i członek zarządu ASPIRE – Stowarzyszenia IT i Business Process Services (www.aspire.org.pl)
Temat: Współpraca między zarządem a HR w centrach SSC/BPO/ITO. Czego oczekują od nas zarządzający?
Opis wystąpienia: Jacek zaprasza na warsztaty, podczas których nie tylko podzieli się z Państwem swoimi doświadczeniami ze współpracy pomiędzy zarządem organizacji a działami HR, lecz przede wszystkim będzie chciał wspólnie z Państwem zastanowić się nad: - Oczekiwaniami zarządzających. Czy HR jest zarządowi potrzebny? - Modelami współpracy pomiędzy HR a zarządami. Poddańcze wykonawstwo czy partnerstwo? - Rolą HR we współtworzeniu Centrum. Maszynka do rekrutacji czy coś więcej? - Kierunkami rozwoju i przyszłością relacji HR-zarząd. Warsztaty mają być inspiracją i motywacją do dalszego wpływu na rozwój zawodowy i osobisty poprzez świadome kształtowanie relacji z zarządzającymi.