Szanowni Państwo

W związku z występowaniem przypadków zakażenia koronawirusem w Polsce i realnym zagrożeniem epidemiologicznym, popartym zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie Państwa oraz pracowników naszej firmy, zdecydowaliśmy o nieorganizowaniu tegorocznej edycji konferencji HR w Centrach Usług Biznesowych i IT.

Dziękujemy za zrozumienie,
Zarząd TEST

Edycja 2014

ogólnopolskie forum managerów i kluczowych specjalistów

o konferencji 2014

W dniach 16-17 października odbyła się Konferencja HR w Centrach Usług Biznesowych i IT. Było to wyjątkowe w skali Polski wydarzenie, wyłącznie dla branży centrów usług. Reguła - merytoryka, nie sprzedaż - umożliwiła Uczestnikom swobodną wymianę opinii w gronie fachowców z branży HR. 73% Uczestników konferencji stanowili Managerowie HR oraz Dyrektorzy centrów. Wśród nich byli reprezentanci 13 głównych ośrodków branży SSC/BPO/ITO w Polsce, co umożliwiało zorientowanie się w regionalnych podobieństwach i różnicach działalności centrów.

Pierwszy dzień konferencji obfitował w wiele tematów i wątków. Były żywe dyskusje oraz analiza rozwiązań stosowanych przez Uczestników. Po zakończeniu części merytorycznej przyszedł także czas na wieczorną integrację. Drugi dzień konferencji poświęcony był w całości praktycznym i interaktywnym warsztatom. Podzielono go na cztery sesje prowadzone przez różnych ekspertów.

Ankiety ewaluacyjne po konferencji potwierdziły wysoki poziom zadowolenia nie tylko z części merytorycznej i organizacyjnej, ale przede wszystkim ze stworzenia swobodnej, sprzyjającej otwartym dyskusjom atmosfery. Czujemy się zaszczyceni i to nas zobowiązuje!

Organizatorzy

Relacja 2014

Przedstawiamy Państwu relację z Edycji 2014.





Opinie uczestników


Tina Sobocińska

EMEA PASS PEOPLE ADMINISTRATION SHARED SERVICES DIRECTOR
SCHNEIDER ELECTRIC POLSKA

Konferencja była dla mnie znakomitą okazją do poznania wyzwań na rynku krakowskich centrów. Cenię dużą otwartość Uczestników w dzieleniu się swoimi doświadczeniami i wyzwaniami. Polecam to wydarzenie wszystkim liderom i HR business partnerom w centrach.

Magdalena Tomicka

HR Business Partner
Atos

Udział w Konferencji pozwolił na wymianę doświadczeń w szeroko pojętym świecie HR. Dzięki kompleksowemu spektrum tematów każdy Uczestnik znalazł punkt interesujący i przykuwający uwagę. Poza olbrzymim wkładem merytorycznym, obfitym w ciekawostki i przedstawionym w przyjemny dla ucha i praktyczny sposób – nie bez znaczenia pozostała część „po godzinach”. Jak na każdą dobrze zorganizowaną konferencję przystało – atrakcji integracyjnych było pod dostatkiem! Serdeczne podziękowania dla organizatorów :)

Rafał Szajewski

Team Lead w Departamencie Inwestycji Zagranicznych
Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych

Udział w Konferencji HR w Centrach Usług Biznesowych i IT był bardzo ciekawym doświadczeniem. Spotkanie z osobami odpowiedzialnymi za opiekę nad najważniejszym dobrem każdej firmy – jej pracownikami – pozwoliło lepiej zrozumieć, jak kształtować atrakcyjne miejsce pracy oraz jak motywować współpracowników. Klimat Konferencji oraz korzyści z niej płynące przesądziły o tym, że już teraz planujemy uczestnictwo w jej kolejnej edycji.

Aleksandra Paramuszczak

HR Manager
Pandora Jewelry Shared Services

Konferencja była bardzo wartościowa ze względu na dużą ilość wystąpień związanych z konkretnymi studiami przypadków, pochodzącymi z różnych organizacji z naszej branży. Uczestnicy byli bardzo otwarci w dzieleniu się swoimi doświadczeniami. Tematy można było rozwijać w kuluarach samej konferencji i w trakcie wieczornego networkingu. Bardzo pozytywny był fakt, iż w trakcie konferencji nie spotkałam się ze sprzedażą usług, a jedynie z dzieleniem się wiedzą i doświadczeniami. Jeśli czas mi na to pozwoli, to z przyjemnością wezmę udział w Konferencji również w tym roku.

Ewa Kozłowska

HR Director
ArcelorMittal Shared Service Centre Europe

Gorąco polecam udział w Konferencji HR w Centrach Usług Biznesowych i IT organizowanej przez Advisory Group TEST Human Resources. Po raz pierwszy miałam okazję wziąć udział w wydarzeniu nastawionym na rzeczywistą wymianę doświadczeń, pracę w zespołach nad konkretnym problemem, wymiany poglądów i budowania relacji a nie być biernym słuchaczem kolejnych prezentacji. To niewątpliwy atut tego wydarzenia.
Konferencja to świetna okazja na wymianę doświadczeń osób pracujących w tym dynamicznie rozwijającym się w Polsce sektorze usług.

Magdalena Łężna

HR Business Partner
Bayer Sp. z o.o.

Bardzo się cieszę, że organizujecie Państwo drugą edycję spotkania – uważam, że jest to najlepsza konferencja dla HR-owców z branży SSC/BPO.

Prelegenci

Podczas Konferencji 2014 prelekcje wygłosili wybitni eksperci HR pracujący w branży SSC/BPO/ITO. Zaproszeni do współpracy HR managerowie podzielili się z Uczestnikami swoimi doświadczeniami, inspirując wiedzą i najlepszymi praktykami z branży centrów usług wspólnych.

Ilona Ciężkowska

HR Deputy Manager
RR Donnelley Europe, Centrum Usług

Od ponad 6 lat odpowiada za politykę wynagrodzeń i benefitów oraz bezpieczeństwo prawne w grupie RR Donnelley.

Sylwia Czajka-Jansen

Senior HR Business Partner

Ponad 17 lat doświadczeń w obszarze HR w międzynarodowych firmach działających z powodzeniem zarówno na rynku lokalnym jak i globalnym (Ferpol, Philips, LG, Shell i Genpact).

Karolina Długosz

CSR Manager
Capgemini Polska

Pracowała najpierw w NGO, potem w Danone, obecnie zarządza CSRem w Capgemini, gdzie m.in. z sukcesem prowadzi program wolontariatu i wdraża pilotażowy projekt zmierzający do zbudowania modelu zatrudnienia osób niewidomych.

Magdalena Dzikowska

HR Manager
Carlsberg Shared Services

Posiada różnorodne umiejętności z dziedziny zarządzania talentami, konsultingu HR, rekrutacji czy budowania relacji w zespole pracowniczym, zdobyte podczas pracy w międzynarodowych firmach.

Marcelo Mendizabal

HR Business Partner Global Shared Services Centre
Electrolux Poland

Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w różnych działach i na różnych szczeblach, między innymi w dziale sprzedaży, IT, obsługi klienta i HR, oraz ponad 10-letnie doświadczenie managerskie.

Dominika Nawrocka

Employer Branding Manager
Capgemini Polska

Od ponad 9 lat zawodowo zajmuje się łączeniem różnych aspektów marketingu, PR-u oraz HR. W Capgemini od 2012 roku jest odpowiedzialna za strategię Employer Branding dla Capgemini w Polsce, jej wdrażanie oraz mierzenie efektywności podejmo

Rafał Pokrzywa

Recruitment & Talent Acquisition Manager - Associate Director
UBS Kraków

Posiada wieloletnie doświadczenie w rekrutacji pracowników średniego i wysokiego szczebla w różnych branżach oraz w zarządzaniu zespołami rekruterów wspierającymi klientów na rynku lokalnym i międzynarodowym.

Katarzyna Reinfuss

HR Manager
Motorola Solutions, Centrum Usług

Specjalizuje się w projektowaniu strategii rekrutacji, rozwoju zespołów projektowych, podnoszeniu efektywności organizacji, oraz relacjach pracowniczych.

Jolanta Skrzyńska-Winkel

Zastępca Dyrektora HR ds. Rozwoju Organizacji HRBP
EDF Polska Centrum Usług Wspólnych

Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich z 17-letnim doświadczeniem w obszarze HR. Ekspertka w zarządzaniu personelem i relacjami społecznymi, od wielu lat związana z sektorem energetycznym.

Tina Sobocińska

EMEA PASS People Administration Shared Services Director
Schneider Electric Polska

Obecnie EMEA PASS People Administration Shared Services Center Director, wcześniej HR Business Partner dla Funkcji Globalnych (Finance Shared Services, HR Shared Services, Global Marketing) i Country HR Business Partner w Schneider Electric.

Jacek Sysak

Talent Development Manager
Euroclear Bank SA/NV

Jako Talent Development Manager w firmie Euroclear Bank odpowiada za zarządzanie programami rozwojowymi, zarządzanie talentami, prowadzenie projektów oraz doradztwo HR.

Dominika Nawrocka

Dyrektor Merytoryczny Konferencji
Capgemini Polska

Od ponad 12 lat zawodowo zajmuje się łączeniem różnych aspektów marketingu, PR-u oraz HR. Obecnie Employer Branding Manager w firmie Capgemini Polska, wykładowca na studiach podyplomowych ZZL.

zobacz wszystkich

Program

Dzień 1 CZWARTEK, 16 PAŹDZIERNIKA 2014
9:00 - 9:30

Rejestracja Uczestników konferencji i poranna kawa

9:30 - 9:45

Powitanie Uczestników konferencji i krótki networking

Jarosław Pięta
Organizator Konferencji, Członek Zarządu

Dominika Nawrocka
Dyrektor Merytoryczny Konferencji

Adela Zacharzewska
Organizator Konferencji, Członek Zarządu

Advisory Group TEST Human Resources

Capgemini Polska

Advisory Group TEST Human Resources

9:45 - 10:30

Prezentacja ekspercka: Po co komu HR / kariera „Haera”

Sylwia Czajka-Jansen
Senior HR Business Partner

10:30 - 11:30

Case study: Tworzenie Centrum Usług Wspólnych dla Grupy EDF Polska.

Jolanta Skrzyńska-Winkel
Zastępca Dyrektora HR ds. Rozwoju Organizacji HRBP

EDF Polska Centrum Usług Wspólnych

11:30 - 11:50

Przerwa na kawę

11:50 - 12:35

Prezentacja ekspercka i dyskusja z uczestnikami konferencji: Zarządzanie pokoleniem millenium – jak będziemy pracować w 2020 roku?

Katarzyna Reinfuss
HR Manager

Motorola Solutions, Centrum Usług

12:35 - 13:20

Prezentacja ekspercka i interaktywna sesja pytań: Motywować czy nie motywować – oto jest pytanie. Dylematy systemów wynagradzania i polityki benefitów.

Ilona Ciężkowska
HR Deputy Manager

RR Donnelley Europe, Centrum Usług

13:20 - 14:20

Lunch

14:20 - 14:45

Prezentacja ekspercka: Employer Branding – moda czy potrzeba?

Dominika Nawrocka
Employer Branding Manager

Capgemini Polska

14:45 - 15:10

Prezentacja ekspercka: CSR w outsourcingu – odpowiedzialność to po(d)stawa. Korporacja – planeta ludzi.

Karolina Długosz
CSR Manager

Capgemini Polska

15:10 - 15:30

Dyskusja z uczestnikami konferencji podsumowująca sesję V i VI prowadzona przez Dominikę Nawrocką i Karolinę Długosz.

17:00 - 19:30

Koktajl - networking z muzyką na żywo

Dzień 2 PIĄTEK, 17 PAŹDZIERNIKA 2014
9:00 - 9:30

Poranna kawa

9.30 - 10.00

Prezentacja ekspercka: Parametryzacja HR - perspektywa HR Shared Services Center w Schneider Electric.

Tina Sobocińska
EMEA PASS People Administration Shared Services Director

Schneider Electric Polska

10.00 - 10.35

Praca w podgrupach moderowana przez Tinę Sobocińską

10:35 - 10:55

Przerwa na kawę

10:55 - 11:25

Prezentacja ekspercka: Rekrutacja kandydatów do pracy na dojrzałym rynku centrów usług wspólnych. Rynek kandydata czy pracodawcy?

Rafał Pokrzywa
Recruitment & Talent Acquisition Manager - Associate Director

UBS Kraków

11:25 - 12:00

Praca w podgrupach moderowana przez Rafała Pokrzywę

12:00 - 12:30

Prezentacja ekspercka: Korporacyjny talent show - jak znaleźć factor x i rozwijać team leaderów w organizacji?

Jacek Sysak
Talent Development Manager

Euroclear Bank SA/NV

12:30 - 13:05

Praca w podgrupach moderowana przez Jacka Sysaka

13:10 - 14:00

Lunch

14:00 - 14:30

Prezentacja ekspercka: Dylematy zarządzania przez zaangażowanie. Jak wzbudzać i utrzymać pasję, aktywność i samodzielność pracowników w wystandaryzowanej rzeczywistości centrów usług?

Magdalena Dzikowska
HR Manager

Carlsberg Shared Services

14:30 - 15:15

Praca w podgrupach moderowana przez Magdalenę Dzikowską

15:15 - 15:30

Zakończenie konferencji

Dominika Nawrocka
Dyrektor Merytoryczny Konferencji

Jarosław Pięta
Organizator Konferencji, Członek Zarządu

Capgemini Polska

Advisory Group TEST Human Resources