Ekspert gamifikacji, projektant procesów trwałego zaangażowania wokół produktów i usług. Wice-mistrz Świata Gamifikacji i Lojalności LoyaltyGames 2014. Poprzez stosowanie gamifikacji udowadnia, że inwestycja w tworzenie customer/employee experience przynosi nadzwyczajne i długofalowe rezultaty. Fascynują go nowe technologie, a w szczególności ich wpływ na najnowsze trendy biznesowe i zachodzące zmiany społeczne. Prowadził międzynarodowe projekty informatyczne w takich firmach jak Mercedes-Benz i Procter & Gamble, w której pełnił dodatkowo rolę Analityka ds. Innowacji. Zdobytą wiedzę połączył ze swoją drugą pasją, którą są gry. Od roku 2008 projektuje i prowadzi gry symulacyjne oraz biznesowe dla międzynarodowych korporacji, organizacji non-profit i studiów Executive MBA. Od 2010 promuje gamifikacje, jako skuteczną strategię zmiany i udoskonalania procesów biznesowych. Uwielbia dzielić się swoim doświadczeniem i posiadaną wiedzą w niekonwencjonalnie angażujący sposób. Jest wielokrotnie nagradzanym trenerem, facylitatorem sesji kreatywnych oraz cenionym prezenterem (m.in. keynote speaker konferencji Gamifikacja – Puls Biznesu w Warszawie, Thought Leader Conference w Berlinie, Digital Learning Congress w Warszawie).
Temat: Gamifikacja: zabawa opcjonalna... wyniki gwarantowane, czyli jak skutecznie angażować pracowników.
Opis wystąpienia: Gamifikacja jest często przedstawiana ze szczególnym podkreśleniem czynnika zabawy (tzw. fun`u), który musi zostać dodany do typowego trybu pracy lub procesów rozwoju kompetencji. Najczęściej poprzez wprowadzenie takich elementów jak odrealniona fabuła, wirtualne dobra i światy, czy też gry same w sobie. W czasie prelekcji Krzysztof pokaże na przykładach i udowodni, że te czynniki wcale nie muszą wpływać na efektywność zgamifikowanych rozwiązań. I że dobrze zaprojektowana gamifikacja skutecznie wpływa na zaangażowanie pracowników nawet, gdy jest ich pozbawiona. Uczestnicy poznają kluczowe elementy rozwiązań wykorzystujących gamifikację do budowania zaangażowania opartego na pobudzaniu motywacji wewnętrznej w miejscu pracy. Zaprezentowane zostaną przykłady z Polski i ze świata, które będą podstawą do wspólnego opracowania najlepszych praktyk projektowania takich rozwiązań. W grupach uczestnicy będą mogli w praktyce wypróbować poznaną wiedzę i zdobyte umiejętności oraz samodzielnie stworzyć podstawy rozwiązania wspierającego motywację pracowników w takich obszarach jak: - wsparcie rozwoju pracowników (szkolenia stacjonarne, e-learning, nawyk samokształcenia), - poprawa skuteczności komunikacji wewnętrznej wokół kluczowych inicjatyw, - zwiększenie atrakcyjności procesu rekrutacyjnego (działania Employer Branding), - angażowanie pracowników wokół programów typu wellness i CSR, - budowanie społeczności pracowników, zacieśnianie więzi zespołowych i przełamywanie silosów, - wsparcie dla oddolnych inicjatyw w obszarach usprawnień i innowacji, - zwiększenie zaangażowania i motywacji własnych i partnerskich sił sprzedaży.