Doświadczony trener, inspirujący coach, skuteczny konsultant. Ukończył studia magisterskie z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Szkołę Trenerską w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA w Warszawie oraz studia podyplomowe z Coachingu w Wyższej Szkole Europejskiej im. J.Tischnera. Przeprowadził ponad 4000 godzin szkoleń w trzech obszarach kompetencji: • skutecznej komunikacji i asertywności dla m.in. TVP S.A., Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, Akademii Medycznej w Warszawie, • umiejętności liderskich dla m.in. Capgemini, Active Change, Centrum Kierowania Liderów, • a także z metody i technik Lean Management dla m.in. KGHM, Huty Łabędy, DubielVitrum. Coach inspirujący ludzi do odszukiwania w sobie potencjału i motywujący ich do wykorzystywania go do budowania pełniejszego i szczęśliwszego życia, jak również pracujący z liderami nad rozwojem ich umiejętności przywódczych i tworzenia wybitnych zespołów. Skuteczny Lean konsultant, wdrożył techniki Lean zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych. Na swoim koncie ma współpracę m.in. z: Dr. Oetker Sp. z o.o., Biomed S.A., Dubiel Vitrum s.j., Rothlehner Podnośniki Ruchome Sp. z o.o., Roboty Przemysłowe Sp. z o.o., Stolbud Włoszczowa Sp. z o.o., TM Technologie Sp. z o.o., Lotar1 Sp. z o.o., Weba-Okna Sp. z o.o., Meblomet, Kopex S.A., Raben Transport Sp. z o.o. W czasie wolnym pasjonat żeglarstwa, narciarstwa oraz tańców latynoamerykańskich.
Temat: Co da się zmierzyć w procesach realizowanych w firmach SSC/BPO/ITO? Rola mierzenia czasu rzeczywistego w optymalizacji procesów biznesowych.
Opis wystąpienia: Optymalizowanie procesów zakłada ich zmierzenie, ale jak zmierzyć procesy biurowe? Na ten dylemat natrafiają wszyscy chcący usprawniać pracę w branży SSC/BPO/ITO. W trakcie wystąpienia zostaną zaprezentowane najczęściej używane miary procesów oraz sposoby określania ich poziomów. W szczególności Michał skupi się na metodach pomiaru czasów operacji oraz omówi zalety i wady każdej z nich. W trakcie wystąpienia będą okazje do zadawania pytań oraz wymiany opinii na temat stosowanych w Państwa firmach metodach mierzenia procesów i efektywności pracowników. W trakcie ćwiczeń będą mogli Państwo wykorzystać tę wiedzę i zobaczyć, jak można wykorzystać te pomiary do usprawniania procesów, a także do codziennego zarządzania zespołami.