Absolwent Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Europejskiej. Od 13 lat związany z branżą HR, w tym prawie 11 lat jako pracownik firmy Aon, gdzie na początku odpowiedzialny był m.in. za budowanie działu personalnego oraz rekrutację pracowników do nowo powstającego oddziału firmy. Dziś, jako Dyrektor HR, odpowiada za całą politykę personalną Aon w Krakowie, zarządzając strategią procesów rekrutacyjnych, employer brandingu czy rozwoju talentów, realizując również globalne aspiracje Aon i rozwijając wizerunek firmy na rynku pracy jako chętnie wybieranego pracodawcy. Dodatkowo, jako członek lokalnej kadry zarządzającej ma wpływ na strategiczne kierunki rozwoju firmy. W swej codziennej pracy zwraca szczególną uwagę na kwestię wdrażania i promowania wśród pracowników idei Aon Wellbeing i Activity Based Working.
Temat: Dane, dane, dane – mierzyć czy nie mierzyć, oto jest pytanie. O wskaźnikach HR inaczej.
Powiedzieć, że pomiar w HR jest ważny, to nic nie powiedzieć. Działy personalne prześcigują się w ilości danych, jakie mierzą. Liczba kolorowych, wymyślnych wykresów zapiera dech w piersiach i przyprawia o zawrót głowy. W formule intelektualnego sporu, prelegenci przeanalizują podstawowe mierniki (rotacji czy zaangażowania). Zastanowią się, jak należy je rozumieć, czy same dane są wystarczające i czy... warto je w ogóle mierzyć. Zakwestionują dotychczasowe podejścia i wrzucą prowokacyjne kamienie do ogródka działów personalnych. Zainspirują do stawiania nieoczywistych i niejednoznacznych wniosków i podejmowania niekonwencjonalnych działań. Jak, analizując teraźniejszość, myśleć strategicznie o przyszłości i jak skutecznie dostosowywać rozwiązania, które sprawdzą się na tak dynamicznym i wymagającym rynku, jakim jest SSC.