Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z innowacją tworzoną w oparciu o potrzeby ludzi. Doświadczona moderatorka procesów kreatywnych i projektowych, głównie w oparciu o metodę design thinking. Pomaga firmom i organizacjom zrozumieć i dostosować się do zmian zachodzących na rynku, tworzyć strategie marek, produktów i usług w oparciu o design. Ma doświadczenie w realizacji projektów związanych z projektowaniem w branżach: spożywczej/FMCG, HoReCa, energetycznej i finansowej. Stypendystka Universität Hannover. Członek Service Design Polska, współwłaścicielka KLenergy oraz Very Human Services – firm doradczo-projektowych działających w obszarze innowacji. Laureatka nagrody Polskiego Radia za kampanię reklamową. Pomysłodawczyni projektu Futurefoods.pl. Pasjonatka dietetyki i zdrowego trybu życia.
Jej klientami byli m.in.: Baltona, BMW AG, BGŻ BNP Paribas, BTC Business Technology, Capgemini, DomData, EWE, EWE Tel, Hagebau Stammelbach GmbH, Hortimex, Hüppe GmbH, IBC Auditoria, Konica Minolta, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Mróz, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Stadtwerke Bremen AG, Szlachetna Paczka, Vervis, VNG, YouNick.
Temat: Modelowanie HR usług przyszłości - Design Thinking w praktyce.
Coraz popularniejsza metoda rozwiązywania problemów i tworzenia innowacji - design thinking, czyli myślenie projektowe - jest z powodzeniem wykorzystywana w biznesie. Narzędzia i techniki design thinking znakomicie sprawdzają się nie tylko w tworzeniu nowych usług i produktów, ale także w integrowaniu struktur w firmach, organizacjach i instytucjach oraz poprawie doświadczenia pracowników.
By zrozumieć design thinking najlepiej doświadczyć metody w procesie. Dlatego po prezentacji wprowadzającej na uczestników spotkania czeka mikro-wyzwanie projektowe, krótkie przejście przez proces kreatywny i - w efekcie końcowym - stworzenie konceptów gotowych do rozwinięcia. Zapewniamy dużą dawkę inspiracji do zastosowania we własnym biznesie, pięć technik pracy, nowe, ciekawe doświadczenie, 20% gadania i 80% działania.