Doradza w rozwoju, realizując projekty, których ramy wyznaczają strategie, innowacja, service design & thinking. Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowym konsultingu. Doświadczony moderator procesów innowacyjnych. Pracuje z koncernami, firmami rodzinnymi i instytucjami. Jeden z pionierów ruchu service design w Polsce. Współzałożyciel Service Design Polska, członek The Chartered Institute of Marketing, współwłaściciel KLenergy oraz Very Human Services – firm doradczo-projektowych działających w obszarze innowacji, wykładowca studiów podyplomowych.
Jego klientami byli m.in. Baltona, BMW AG, BGŻ BNP Paribas, Capgemini, Carrefour, E.ON, ERGO Hestia, EWE, Gaz System, Hüppe GmbH, Hortimex, Intermarche, ista, Konica Minolta, mBank, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Mróz, Nordzucker, PwC, Schattdecor, Sitech, Skanska, Wheelabrator, Europejski Bank Inwestycyjny, Europejska Agencja Obrony, Ministerstwo Spraw Zagranicznych.
Temat: Modelowanie HR usług przyszłości - Design Thinking w praktyce.
Coraz popularniejsza metoda rozwiązywania problemów i tworzenia innowacji - design thinking, czyli myślenie projektowe - jest z powodzeniem wykorzystywana w biznesie. Narzędzia i techniki design thinking znakomicie sprawdzają się nie tylko w tworzeniu nowych usług i produktów, ale także w integrowaniu struktur w firmach, organizacjach i instytucjach oraz poprawie doświadczenia pracowników.
By zrozumieć design thinking najlepiej doświadczyć metody w procesie. Dlatego po prezentacji wprowadzającej na uczestników spotkania czeka mikro-wyzwanie projektowe, krótkie przejście przez proces kreatywny i - w efekcie końcowym - stworzenie konceptów gotowych do rozwinięcia. Zapewniamy dużą dawkę inspiracji do zastosowania we własnym biznesie, pięć technik pracy, nowe, ciekawe doświadczenie, 20% gadania i 80% działania.