Od 7 lat jest związana zawodowo z marketingiem. Współpracowała m.in. z tak uznanymi markami jak: Mitstubishi Electric, Vattenfall, Intersport czy KBC. W Future Processing (FP) pracę rozpoczęła od zaangażowania się – w ramach działu Culture – w realizację strategii komunikacji dedykowanej członkom zespołu FP. Obecnie, jako Brand Manager w komórce Smart City, zajmuje się skutecznym promowaniem produktów FP, np. SmartFlow, Future Office. Prywatnie jest pasjonatką podróży, zawsze z paszportem w kieszeni.
Temat: O onboardingu i IoT na przykładzie Future Processing.
Jak wdrożyć interaktywne drogowskazy w korporacyjnej dżungli i jak pomóc nowej osobie w jej pierwszych tygodniach pracy? Bo początki nie muszą być trudne, ani nie muszą brzmieć jak scenariusz horroru. W FP robimy to „inaczej". Na przykładach udowodnimy, jak procesy zachodzące w ponad 700-osobowej firmie udało przekuć się w sprawnie działające narzędzia pozwalające sprawnie wykorzystać ciekawość początkującego pracownika i jak za pomocą specjalnego oprogramowania przełamać lęk przed nowym środowiskiem pracy. Będziemy inspirować i na przykładach pokażemy jak wykorzystać i utrzymać zaangażowanie, kiedy u nowego członka zespołu opadną emocje po pierwszych dniach w nowej firmie. Pokażemy szczegóły nagrodzonego programu onboardingowego, opowiemy o roli Internetu Rzeczy w organizacji i udowodnimy jak jednym przyciskiem zaoszczędzić 150 tys.złotych rocznie.