Przez blisko połowę swojej 25-letniej kariery zawodowej piastowała różne stanowiska kierownicze w sektorze usług wspólnych. Kierowała m.in. Centrum Usług HR dla banku Credit Suisse, wspierającym Szwajcarię i największe kraje europejskie oraz pionem usług marketingowych i wsparcia sprzedaży dla Globalnego Centrum Biznesowego firmy Hewlett Packard, odpowiadając za zespoły w Polsce i Rumunii. Obecnie zarządza polskim oddziałem firmy XL Catlin, który zatrudnia we Wrocławiu blisko 400 osób obsługujących głównie procesy ubezpieczeniowe i reasekuracyjne. Do obszarów zainteresowań i doświadczeń zawodowych Ewy Carr - de Avelon należy rozwój organizacji SSC od serwisów transakcyjnych do zaawansowanych procesów opartych na wiedzy oraz zarządzanie zmianą. Jest entuzjastką metodologii Six Sigma, z bogatym doświadczeniem w obszarze usprawnień procesowych oraz ciągłego doskonalenia jakości. Społecznie angażuje się w pracę Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), największej organizacji reprezentującej nowoczesne usługi dla biznesu w Polsce, koordynując działania ABSL na Dolnym Śląsku.
Ewa Carr - de Avelon ukończyła Filologię Germańską i Niderlandzką na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia magisterskie ze Strategicznego Zarządzania Jakością na Uniwersytecie w Portsmouth w Wielkiej Brytanii. Jest także absolwentką studiów podyplomowych z zakresu HR. W 2015 roku zdobyła Certyfikat Zarządzania Innowacjami i Przedsiębiorczością na Uniwersytecie Stanforda w USA.
Temat wystąpienia: Budowanie zaangażowania pracowników jako narzędzie do walki z rotacją.
Do tego, że organizacja potrzebuje zaangażowanych pracowników, nie trzeba nikogo przekonywać. Wiele organizacji szuka drogi do zwiększenia motywacji i zaangażowania, słusznie wierząc, że jest to droga do osiągania celów i budowania lojalności. W trakcie wystąpienia Ewa postara się odpowiedzieć na pytanie o to, jak radzić sobie z morale pracowników i zaangażowaniem w sytuacji dużej rotacji zespołów. Pokaże również, jak na zaangażowanie wpływają: zarządzanie wiedzą, jasno zdefiniowane ścieżki kariery pracowników oraz kwestia ich nieustannego rozwoju.