Szanowni Państwo

W związku z występowaniem przypadków zakażenia koronawirusem w Polsce i realnym zagrożeniem epidemiologicznym, popartym zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie Państwa oraz pracowników naszej firmy, zdecydowaliśmy o nieorganizowaniu tegorocznej edycji konferencji HR w Centrach Usług Biznesowych i IT.

Dziękujemy za zrozumienie,
Zarząd TEST

Ewa Carr-de Avelon

Head of the Poland Shared Services Center (XL Catlin)

Przez blisko połowę swojej 25-letniej kariery zawodowej piastowała różne stanowiska kierownicze w sektorze usług wspólnych.  Kierowała m.in. Centrum Usług HR dla banku Credit Suisse, wspierającym Szwajcarię i największe kraje europejskie oraz pionem usług marketingowych i wsparcia sprzedaży dla Globalnego Centrum Biznesowego firmy Hewlett Packard, odpowiadając za zespoły w Polsce i Rumunii. Obecnie zarządza polskim oddziałem firmy XL Catlin, który zatrudnia we Wrocławiu blisko 400 osób obsługujących głównie procesy ubezpieczeniowe i reasekuracyjne. Do obszarów zainteresowań i doświadczeń zawodowych Ewy Carr - de Avelon należy rozwój organizacji SSC od serwisów transakcyjnych do zaawansowanych procesów opartych na wiedzy oraz zarządzanie zmianą. Jest entuzjastką metodologii Six Sigma, z bogatym doświadczeniem w obszarze usprawnień procesowych oraz ciągłego doskonalenia jakości. Społecznie angażuje się w pracę Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), największej organizacji reprezentującej nowoczesne usługi dla biznesu w Polsce, koordynując działania ABSL na Dolnym Śląsku.

Ewa Carr - de Avelon ukończyła Filologię Germańską i Niderlandzką na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia magisterskie ze Strategicznego Zarządzania Jakością na Uniwersytecie w Portsmouth w Wielkiej Brytanii. Jest także absolwentką studiów podyplomowych z zakresu HR. W 2015 roku zdobyła Certyfikat Zarządzania Innowacjami i Przedsiębiorczością na Uniwersytecie Stanforda  w USA.

Temat wystąpienia: Budowanie zaangażowania pracowników jako narzędzie do walki z rotacją.

Do tego, że organizacja potrzebuje zaangażowanych pracowników, nie trzeba nikogo przekonywać. Wiele organizacji szuka drogi do zwiększenia motywacji i zaangażowania, słusznie wierząc, że jest to droga do osiągania celów i budowania lojalności. W trakcie wystąpienia Ewa postara się odpowiedzieć na pytanie o to, jak radzić sobie z morale pracowników i zaangażowaniem w sytuacji dużej rotacji zespołów. Pokaże również, jak na zaangażowanie wpływają: zarządzanie wiedzą, jasno zdefiniowane ścieżki kariery pracowników oraz kwestia ich nieustannego rozwoju.

wróć do listy prelegentów

partnerzy 2019

Kontakt

Zostaw numer, oddzwonimy

Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przetworzenia zgłoszenia, udzielenia odpowiedzi oraz realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Podstawą przetwarzania danych jest udzielona przez Państwa zgoda. Dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji działań wynikających z przesłanego zapytania. Posiadają Państwo prawo do:
  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;
  • wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • Wniesienia skargi do organu nadzorczego (GIODO/PUODO)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przesłania zapytania.

Dane kontaktowe administratora danych:
AG TEST HR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa: Ul. Zwierzyniecka 30, 31-105, Kraków
[email protected]

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:
[email protected]
Dziękujemy za zainteresowanie Konferencją. Skontaktujemy się z Państwem tak szybko, jak będzie to możliwe.
Przepraszamy, wiadomość nie została wysłana. Prosimy spróbować ponownie wkrótce.