CEO click community - agencji social media zatrudniającej ponad 80 social media specjalistów oraz CMO i współzałożyciel systemu edrone - pierwszego eCRM dla e-commerce. Koncentruje się na marketingu społecznościowym z naciskiem na social employer branding i social CRM. Zajmuje się także tworzeniem startupów w modelu SAAS.
Prelegent i szkoleniowiec, zajmuje najwyższe pozycje w rankingach konferencji i warsztatów. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, prowadzi zajęcia z marketingu na MBA w Łodzi, z social media na AGH w Krakowie, ze sprzedaży na WSEI w Krakowie i Social Employer Brandingu na Akademii Leona Koźmińskiego. Ekstrawertyczny przedsiębiorca i aktywny Networker. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach i wykładach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką.
Temat: Social Media w rekrutacji i marce pracodawcy.
Opis wystąpienia:
Współzawodnictwo o pracę dało początek budowania marki osobistej przez zwykłych ludzi. Dzisiaj w „czasach pracownika" to firmy rywalizują o specjalistów, dlatego, aby ich przyciągnąć, budują „markę pracodawcy" (Employer Branding). W obu przypadkach zapalnikiem do realizacji tych celów w ostatnich latach stały się Social Media. Atmosfery firmy nie da się pokazać na ogłoszeniu rekrutacyjnym, najlepiej można to zrobić przez Social Media. Social Employer Branding i Social Recruitment to strategia budowania marki pracodawcy i rekrutacji kandydatów (Direct Search) poprzez media społecznościowe. Rahim Blak od 2009 roku rekrutuje pracowników przez social media. Aktualnie zatrudnia już 80 osób. Swoją prezentację oprze na własnych wieloletnich doświadczeniach w tym obszarze.