Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze usług biznesowych, finansów międzynarodowych, i zarządzania projektami. Jest regionalnym liderem praktyki Global Business Services w EY Business Advisory. Specjalizuje się w transformacji funkcji wsparcia (finanse i księgowość, HR, zaopatrzenie, obsługa klienta, marketing), a szczególnie w realizacji rozwiązań dla centrów usług wspólnych oraz BPO. Były członek zarządu Capgemini Polska, współzałożyciel oraz przez 8 lat wiceprezes Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL).
Temat: Czy programy szkoleniowe wspierają rozwój biznesu?
Opis wystąpienia:
Cykl życia produktów i usług jest coraz krótszy, a to oznacza, że organizacje potrzebują szybszego „odświeżania” kompetencji w swoich zespołach. Centra usług wspólnych mają szansę stać się katalizatorem i liderem rewolucji technologicznej, ale czy są na to przygotowane? Czy dzisiejsze programy rozwojowe wspierają to, co się niechybnie wydarzy czy nastawione są na „tu i teraz”? Marek Grodziński przedstawi wizję przyszłości sektora usług biznesowych i przeanalizuje, jak funkcja HR może i powinna wesprzeć biznes w zakresie rozwoju pracowników.