Z wykształcenia jest psychologiem (w trakcie doktoratu z zakresu psychologii przywództwa i charyzmy), z zawodu trenerem biznesu, a z zamiłowania Supernianią Liderów. Od ponad 15 lat wspiera liderów w podnoszeniu ich kompetencji, zwłaszcza w kontekście zarządzania młodym pokoleniem (także Snowflakes Generation). Pracuje z największymi firmami (IBM, Motorola, Shell, Unilever i wiele innych) w Polsce i na świecie (szkoliła w Indiach, Malezji, UK, Kazachstanie i na Filipinach).
Jest założycielem, właścicielem i prezesem zarządu Van Dahlen Group. Wychowała wiele pokoleń trenerów, mentorów i skutecznych menedżerów. Prywatnie żona, matka, podróżniczka i wielbicielka teleturniejów „wiedzowych”.
Temat: Charyzmatyczny lider jako role model młodego pokolenia - żeby zapalać innych, samemu trzeba płonąć.
Opis wystąpienia:
Przez wieki charyzma rozumiana była jako swoisty „dar Boży”, dzięki któremu lider sprawiał, że inni podążali za nim bez szemrania, a nawet z zachwytem w oczach. Dzisiaj wiemy, że charyzma to kombinacja bardzo konkretnych kompetencji, których nabycie i rozwijanie nie tylko jest możliwe, ale wręcz wskazane w związku z licznymi zmianami, jakie przechodzą organizacje. W takcie prelekcji uczestnicy nie tylko dowiedzą się, które umiejętności stanowią o byciu charyzmatycznym liderem, ale także jak te umiejętności zdobywać i doskonalić w codziennym działaniu.